אודות אהובה שבבו

אני מקבלת תגובות חמות מהורים על שינויים שחלו בילדיהם, על כך שהם פותחים ספר וקוראים,
על כך שהם מקבלים ציונים גבוהים במקצועות עברית ושפה.הם שואלים :איך את עושה את זה?
את קוסמת! אלפי הורים מרוצים אינם טועים ועם התוצאות אי אפשר להתווכח !

נעים להכיר !

שמי אהובה שבבו אשת חינוך שלושה עשורים, בעלת תואר אקדמי בחינוך וניסיון של מעל 25 שנה במשרד החינוך. מורה מומחית לרכישת הקריאה והכתיבה בשפה העברית בהקניית מיומנויות למידה לילדים, נוער ומבוגרים בשילוב כלים טיפוליים מעולם האימון :

אימון קאוצינג לילדים להצלחה והגשמה, אימון להעצמה אישית, תקשורת אפקטיבית ובניית תכנית לשינויי צמיחה ומימוש עצמי. מאז גיל 7 רציתי להיות מורה וידעתי שזה הייעוד שלי. גם היום זו האהבה הכי גדולה שלי. קיבלתי מתנה ויכולות להתחבר לילדים, להכיל אותם ולהבין מה הקושי או החסימה שמונעת מהם להתקדם.אני יודעת לדבר לכל ילד בגובה העינים שלו ולקדם אותו. אני לא מורה רגילה. אני מורה שאוהבת ילדים ומלמדת אותם איך ללמוד בקלות בדרך קסומה קלילה ומלאת אהבה . 

יש לי יכולת לחבר ילדים למהות הפנימית שלהם לקסם שבהם. כי אני מאמינה שהכל אפשרי ואם ילדים ואנשים מחוברים, ממורכזים וממוקדים במטרה אין לי ספק שיוכלו להגשים את כל הרצונות שלהם, להצליח בלימודים ובהמשך בחיים.  אני מובילה את הילדים ומחברת בין לימודים לחוויות טובות והופכת את הלימודים לחוויה טובה,  מציגה את הלימודים בדרך של קסם ואהבה בעזרת כלים פרקטיים ושיטות הוראה מתקדמות  וחדשניות : אייפד ומחשב המדגישות משחק דמיון ויצירה . 

אני מאמינה שאם ילדים בדור הזה ילמדו בדרך זו הם יפתחו אהבה לספרים לקריאה ולכתיבה ועולמם התרבותי יועשר הרבה יותר מבדרך מרובעת ומקובעת כפי שנוהגים היום בהרבה בתי ספר, מלמדים בשיטות ישנות שבהם הילד לא מוצא את עצמו ולכן גם לא לומד. לכן אני בוחרת ללמד בדרך יצירתית וקסומה המותאמת לילד ומפלסת ופותחת את הדרך להצלחה בלימודים ובחיים בכלל. אני מלמדת ילדים שללמוד זה כייף וידע זה כוח וכל דבר שאנו עושים לעשות באהבה .